Урожай громаді

«Наукова ліга» - інтерактивне змагання для школярів

Опубліковано: 03-05-2018


Урожай громаді

  Днями стартував відбірковий тур обласного конкурсу "Наукова ліга", який уже другий рік поспіль відбувається для школярів Черкаської та Київської областей за ініціативи  БФ «Урожай-громаді». У змаганнях візьмуть участь близько 250 дітей 8-9-их класів.

«Наукова ліга» – це серія наукових шоу та інтерактивних занять, під час яких діти вивчають науку не теоретично, як у школі, а комплексно, практично, з дослідами, елементами змагань та позитивними емоціями. Змагання відбувається другий рік поспіль. Головний приз  - 10 000 грн. Переможці відбіркового туру поїдуть в столичний музей «Експериментаніум».

На столі розкладені кілька колб, ємність із написом «газ», сухий спирт, мініатюрні дрони та інше приладдя. На стіні – проектор. Діти з шести команд сідають за шість столів. У кожній команді – 5 гравців. Змагання набирає обрисів справжнього спортивного турніру. Починаються конкурси на креативне мислення, творчий підхід. Дітей знайомлять із основами програмування та інженерії, демонструють, як парує сухий лід, як палає вогонь у долоні, як керувати дронами, як подих перетворити у пару.   

  • Все, що ми сьогодні бачили на «Науковій лізі», вразило не лише наших дітей, а й нас, дорослих, – розповідає про побачене Лариса Степаненко, вчитель біології та хімії Шевченківського НВК. – Я навіть конспектувала дещо з почутого, щоб на уроках також проводити подібні досліди. Адже це видовищно і змушує дітей закохатися в науку. Хочеться вірити, що хтось із учнів присвятить себе дослідженням або принаймні по-іншому подивиться на світ довкола.

    Про перемогу у відбірковому конкурсі «Наукова ліга» відгукується учень 9-ого класу Шевченківського НВК Павло Шабаєв. Каже, що ніколи не бачила, як парував сухий лід чи на руці горів вогонь. Сподобалося все про роботів, досі про робототехніку знав мало. Якщо виграє головний приз, то разом із командою витратить на цікаві екскурсії Україною.

  • Ми віримо в цих дітей. В сучасному світі, в тому числі і аграрному, робототехніка – це вже на «завтрашній день», а сьогодення: дрони, точне землеробство тощо. Нажаль державна система шкільної освіти базується на знаннях, накопиченихдо почату 21 століття, тому ми мусимо «розсунути шори»і показати дітям,що реальність ставить нові виклики і надає нові можливості, – пояснює директор «Урожай-громаді» Тетяна Волочай.


Повернутися на попередню сторінку